وبینار میزیتو

سه‌شنبه ۲۰ شهریور

مدیریت پروژه‌های بازرگانی با میزیتو

میزیتو؛ کلید موفقیت در دنیای تجارت و فروش!

با میزیتو، به اوج قله‌های فروش برسید!

برند‌های معتبر تجاری و بازرگانی، به ما اعتماد کرده‌اند

میزیتو؛ مورد اعتماد بیش از ۱۷۲,۴۵۰ سازمان، شرکت و استارت‌آپ

مفید دارو آریا فارمد
آروین فن آور ویرا
آیریک تجارت نصف جهان
تامین‌کننده قطعات خودرو کارماتک
شرکت پرسال
شرکت ساپرامین

چرا یک شرکت تجاری و بازرگانی
به نرم‌افزار میزیتو نیاز دارد؟

تبدیل سرنخ فروش به مشتری

  • جمع‌آوری و مدیریت سرنخ‌ها: میزیتو به شما امکان می‌دهد تا سرنخ‌های بالقوه خود را که از طریق وب‌سایت، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها جمع‌آوری کردید، ثبت و پیگیری کنید.
  • اولویت‌بندی سرنخ‌ها: می‌توانید با بررسی هر سرنخ و برچسب‌گذاری دقیق، واجد شرایط بودن هر سرنخ را برای تبدیل شدن به مشتری بالقوه ارزیابی کنید.
  • پرورش سرنخ‌ها: با امکان ثبت وظایفِ پیگیری مناسب، کمپین‌های بازاریابی هدفمند و سایر فعالیت‌های پرورش سرنخ، می‌توانید سرنخ‌های بالقوه را به مشتری تبدیل کنید.

ثبت و مدیریت فرصت فروش

  • ایجاد و مدیریت فرصت‌های فروش: برای هر مشتری در شرف خرید می‌توانید یک فرصت فروش ثبت کنید که شامل اطلاعات کاملی مانند مبلغ فرصت فروش، درصد موفقیت، مسئول پیگیری و برچسب باشد.
  • پیگیری فعالیت‌ها: میزیتو به شما امکان می‌دهد تا تمام تعاملات خود را با مشتریان بالقوه، از جمله تماس‌ها، ارتباطات و جلسات، ثبت و سوابق آن را حفظ نمایید.
  • مانیتورینگ فرصت‌های فروش: از میزان درصد هر فرصت برای پیش‌بینی احتمال موفقیت آن استفاده کنید و منابع خود را بر روی معاملات با پتانسیل بالا متمرکز کنید.

اولویت‌بندی فروش

  • دسته‌بندی فرصت‌ها: فرصت‌های فروش را با توجه به معیارهایی مانند درصد موفقیت، احتمال معامله و زمان مورد نیاز برای بستن معامله، مشخص و با برچسب دسته‌بندی کنید.
  • نمایش‌های بصری: از داشبوردها و گزارش‌های میزیتو برای مشاهده وضعیت کلی میزان فروش خود و شناسایی فرصت‌هایی که نیاز به توجه فوری دارند، استفاده نمایید.
  • وظایف و هشدارها: وظایف و هشدارها را برای خود و اعضای تیم خود تنظیم کنید تا مطمئن شوید که هیچ فرصتی از دست نمی‌رود.

چگونه کسب‌وکارتان به نقطه اوج خود می‌رسد؟!

جلوتر
از زمان

ارزان‌تر
از بودجه

پردرآمدتر
از اهداف

چرا یک شرکت تجاری و بازرگانی
به نرم‌افزار میزیتو نیاز دارد؟

مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

  • ایجاد و مدیریت کمپین: از طریق ایجاد وظایف در بورد پروژه میزیتو، کمپین‌های آفلاین، تبلیغات پولی و سایر کمپین‌های بازاریابی خود را ایجاد و مدیریت کنید.
  • رهگیری نتایج: نتایج کمپین‌های خود را از طریق نمودارهای پروژه پیگیری کنید تا ببینید کدام کمپین‌ها عملکرد بهتری دارند و بودجه خود را به طور مؤثرتر تخصیص دهید.
  • بهینه‌سازی کمپین: از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای بهینه‌سازی کمپین‌های خود و افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید.

ثبت اسناد مالی

  • اسناد دریافتی و پرداختی: مبالغ دریافتی و پرداختی خود با مشتری را با شرح معاملات در قالب اسناد مالی ثبت کنید.
  • پیگیری پرداخت‌ها: وضعیت پرداخت‌ها را پیگیری کنید و برای پیگیری بهتر معوقات از وظایف دقیقِ پیگیری استفاده کنید.
  • گزارش‌های مالی: گزارش‌های جامع و کاملی از درآمد، هزینه‌ها و سود خود برای تجزیه و تحلیل عملکرد مالیتان ایجاد کنید.

اسناد درآمد احتمالی و معوقه و مانیتورینگ مالی

  • پیش‌بینی درآمد: با استفاده از امکانات پیش‌بینی میزیتو، می‌توانید درآمد آتی خود را با دقت بیشتری پیش‌بینی کنید.
  • مدیریت درآمدهای معوقه: معاملات معوقه را شناسایی و پیگیری کنید تا جریان نقدی خود را بهینه نمایید.
  • داشبوردهای مالی: از داشبوردهای میزیتو برای مشاهده عملکرد مالی خود در زمان واقعی و ایجاد تصمیمات آگاهانه استفاده کنید.

"تا قبل از آشنایی با میزیتو، هر روز در یک پیام‌رسان با کارکنانمون ارتباط می‌گرفتیم و هر روز دچار چالش فیلترینگ بودیم و همیشه دغدغه داشتیم که چگونه یک پروژه رو ایجاد کنیم و وظایف رو به افراد تخصیص بدیم که همه این دغدغه‌ها در میزیتو برطرف شد."

علی نیکویی | فروشگاه اینترنتی هونیک

مطالب و ویدیوهای بیش‌تر