وبینار میزیتو

سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

تیمتان را، آن‌طور که می‌خواهید نظم دهید. رایگان شروع کنید!

تست رایگان تمامی پلن‌ها و دسترسی به کلیه امکانات؛ تصمیم‌گیری با چشم باز!

پلن رایگان میزیتو

پلن رایگان میزیتو با امکانات پلن پایه برای ۵ کاربر با فضای کاربری ۱۵۰ مگابایت و همیشگی در اختیار شماست!

همین حالا شروع کنید

پلن پایه

(تجاری)

امکانات پایه

  • ۱۰
    کاربر
  • ۲۰
    کاربر
  • ۵۰
    کاربر
  • ۱۰۰
    کاربر
  • ۲۰۰
    کاربر
  • بیشتر
  • ۱۰ کاربر
  • ۲۰ کاربر
  • ۵۰ کاربر
  • ۱۰۰ کاربر
  • ۲۰۰ کاربر
  • بیشتر

۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۷۰۰,۰۰۰

تومان

/ سالانه

تماس با کارشناسان

تعداد ۱۰ کاربر

+ (۲ کاربر هدیه)

-

۵ گیگابایت فضای کاربری

شروع رایگان

ویژگی‌های پلن پایه:

  • پروژه نامحدود
  • وظایف نامحدود
  • کانال و گروه گفتگوی نامحدود
  • نمایش پروژه بر اساس بورد و کانبان
  • نمایش پروژه بر اساس لیست وظایف
  • نمایش پروژه بر اساس تقویم شمسی
  • مانیتورینگ تیم و پروژه‌ها
  • مدیریت مشتریان (CRM)
  • چک‌لیست شخصی
  • نامه‌نگاری و مکاتبات سازمانی
  • نرم‌افزار Android و iOS

پلن پیشرفته

(سازمانی)

امکانات کامل

  • ۱۰
    کاربر
  • ۲۰
    کاربر
  • ۵۰
    کاربر
  • ۱۰۰
    کاربر
  • ۲۰۰
    کاربر
  • بیشتر
  • ۱۰ کاربر
  • ۲۰ کاربر
  • ۵۰ کاربر
  • ۱۰۰ کاربر
  • ۲۰۰ کاربر
  • بیشتر

۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

۱,۷۰۰,۰۰۰

تومان

/ سالانه

تماس با کارشناسان

تعداد ۱۰ کاربر

+ (۲ کاربر هدیه)

+ (۵ کاربر مهمان)

۵۰ گیگابایت فضای کاربری

شروع رایگان

ویژگی‌های پلن پایه + ویژگی‌های اختصاصی پلن پیشرفته:

  • مدیریت پروژه با گانت چارت
  • کپی پروژه و تعریف الگو برای وظایف
  • انتقال (Import) پروژه‌ها از ترلو
  • انتقال (Import) وظایف و مشتریان از فایل Excel
  • ثبت اسناد مالی و فرصت‌های (سرنخ) فروش
  • مانیتورینگ مالی و پیش‌بینی درآمد
  • جلسه آنلاین و ویدیو کنفرانس
  • کاربر مهمان
  • تعریف سمت سازمانی برای افراد
  • مدیریت جلسات و ثبت مصوبات
  • ثبت نامه وارده/صادره

میزیتو با نصب اختصاصی روی سرور شما

اگر شرکت یا سازمانی هستید که نیاز دارید "نرم‌افزار میزیتو بر روی سرورهای اختصاصی شما" نصب شود،
از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان میزیتو در اسرع وقت جهت مشاوره با شما تماس بگیرند.

درخواست نصب اختصاصی

مقایسه پلن‌های پایه و پیشرفته میزیتو

ویژگی‌ها و امکانات پلن پایه پلن پیشرفته
شبکه اجتماعی اختصاصی
با استفاده از شبکه اجتماعی اختصاصی با همکاراتون به صورت آنلاین صحبت کنید و فایلهاتون رو به اشتراک بذارید.
ایجاد گروه گفتگو (نامحدود) check check
ایجاد کانال (نامحدود) check check
ایجاد گروه و کانال عمومی check check
گفتگوی شخصی با همکاران check check
اشتراک‌گذاری فایل‌ها check check
نمایش زمان دیده شدن پیام توسط سایرین check check
امکان جستجو در تمامی گفتگوها check check
امکان پین کردن پیام‌های مهم در گروه‌ها check check
امکان پین کردن پروژه، پرونده مشتریان و گروه گفتگو check check
امکان تبدیل پیام گفتگو به یک وظیفه check check
مدیریت پروژه
کارای شرکتتون رو در قالب پروژه‌ها به صورت کاملاً چابک، پویا و آنلاین مدیریت و مانیتور کنید.
ایجاد پروژه (نامحدود) check check
کنترل وظایف و نمودار پیشرفت کارها check check
تعریف گروه‌بندی برای مرتب سازی نمایش پروژه‌ها check check
نمایش وظایف پروژه به صورت لیست check check
نمایش وظایف در تقویم check check
مدیریت وظایف به روش اسکرام بورد (مانند بورد ترلو) check check
نمایش نمودار پیشرفت وظایف به ازای هر لیست در بورد پروژه check check
امکان مرتب‌سازی وظایف یک لیست در بورد پروژه توسط مدیران پروژه، بر اساس «زمان ایجاد»، «زمان یادآوری» و «زمان آخرین تغییرات» و به صورت صعودی و نزولی check check
امکان نمایش کلیه فایل‌های پیوست شده به وظایف در یک پروژه check check
امکان فیلتر کردن فایلهای پیوست شده در پروژه به تفکیک «تصویر»، «ویدیو» و «اسناد» check check
اعلام تغییرات وظایف به اعضای پروژه check check
اشتراک‌گذاری فایل‌ها در پروژه check check
گفتگو با همکاران در مورد پروژه check check
جستجو و فیلتر انواع محتوا در پروژه check check
قابلیت چاپ وظیفه به همراه تمامی گزارشات ثبت شده check check
قابلیت چاپ کلیه وظایف در کارتابل وظایف check check
مکاتبات سازمانی و نامه‌ها
جهت تصمیم‌گیری‌های زمان‌بر (و یا حفظ اسناد مهم) می‌تونید از نامه‌های سازمانی استفاده کنید.
نامه‌نگاری (نامحدود) check check
پیوست فایل به نامه check check
پیوست وظیفه به نامه check check
امکان ایجاد پاراف نامه check check
امکان چاپ نامه check check
ارجاع نامه به سایر همکاران جهت تصمیم‌گیری check check
امکان برچسب‌گذاری روی نامه‌ها (جهت دسته‌بندی نامه‌ها) check check
نمایش صندوق ورودی، خروجی نامه‌ها check check
امکان جستجوی پیشرفته نامه‌ها check check
صورتجلسه
می‌تونید جلسات کاری خودتون رو ثبت کنید و مصوبات رو تا لحظه انجام کامل پیگیری کنید.
ثبت صورتجلسه (نامحدود) check check
امکان ثبت شرح جلسه check check
امکان ثبت و پیگیری مصوبات جلسه check check
امکان افزودن فایل به صورتجلسات check check
قابلیت چاپ صورتجلسه check check
قابلیت ویرایش و نمایش سابقه تغییرات اعمال شده توسط کاربران check check
کارتابل وظایف
تمامی کارهایی که باید انجام بدید رو در قالب لیست منظمی مشاهده کنید و کاری که انجام دادین رو تیک بزنید.
نمایش کارتابل وظایف شخصی check check
امکان فیلتر پیشرفته وظایف در کارتابل check check
کارتابل پیگیری وظایف از دیگران check check
نمایش کارهای انجام شده روزانه (با قابلیت چاپ) check check
امکان مرتب‌سازی کارتابل بر اساس پیش‌فرض، آخرین تغییرات و یا زمان ایجاد check check
امکان چاپ وظایف موجود در کارتابل check check
مدیریت وظایف
بر اساس کارهای تعریف شده، وظایف رو تا مرحله انجام مدیریت کنید.
ایجاد وظیفه (نامحدود) check check
تعیین برچسب برای وظایف (جهت دسته‌بندی بهتر وظایف) check check
تقویم فارسی جهت مدیریت و زمانبندی دقیق پروژه‌ها check check
تعیین زمان یادآوری ساده و یا تکرار شونده check check
تعیین مسؤول انجام وظیفه (به صورت اختیاری) check check
تعیین چند مسؤول انجام برای یک وظیفه check check
انتخاب یک یا چند فرد مجاز جهت تأیید نهایی وظیفه (برای وظایف دارای چند مسؤول انجام) check check
امکان کپی یک وظیفه برای ایجاد یک وظیفه جدید check check
امکان اتصال فایل به وظیفه check check
نمایش سابقه تغییرات وظیفه check check
ثبت گزارش به ازای هر وظیفه check check
ثبت پیوست هنگام ثبت گزارش در وظیفه check check
امکان پاسخ دادن به گزارشات ثبت شده در یک وظیفه check check
یادآوری خودکار وظایف توسط دستیار آنلاین میزیتو check check
تهیه چک لیست برای وظیفه check check
نمایش مشخصات کاربر و زمان انجام یک چک لیست توسط کاربر check check
تعیین درصد پیشرفت وظیفه check check
جابجایی وظیفه بین پروژه‌ها check check
قابلیت چاپ وظیفه به همراه تمامی گزارشات ثبت شده آن check check
نمایش وضعیت مشاهده یک وظیفه (توسط چه افرادی و در چه زمانی دیده شده است) check check
مانیتورینگ میزکار و پروژه‌های شرکت
می‌تونید برای بررسی وضعیت کارهای شرکت از مانیتورینگ استفاده کنید.
مانیتورینگ وضعیت میزکار به صورت نمودارهای مختلف (میزان گفتگو، نامه، وظایف، پرونده مشتریان و ...) check check
مانیتورینگ پرونده مشتریان check check
امکان نمایش گزارش به تفکیک گروه‌بندی پروژه‌ها در قسمت مانیتورینگ پروژه‌ها check check
امکان اصلاح دسترسی پروژه‌ها بر اساس گروه‌بندی پروژه‌ها check check
نظرسنجی
برای دونستن نظر تیمتون در بخش‌های مختلف، میتونید از نظرسنجی استفاده کنید.
امکان استفاده از نظرسنجی در گروه‌های گفتگو، کانال‌ها، پروژه‌ها و پرونده مشتریان check check
امکان تعریف سؤال به همراه چندین گزینه جهت انتخاب کاربران check check
امکان شرکت همکاران شما در نظرسنجی check check
امکان نمایش نتایج نظرسنجی check check
امکان اعلام اتمام نظرسنجی توسط مدیر گروه check check
اضافه شدن قابلیت ایجاد آزمون در فرم نظرسنجی check check
پیشتیبانی از قابلیت چندسواله در فرم نظرسنجی check check
پشتیبانی از حالت «چند پاسخ» برای سوالاتی که بیشتر از یک پاسخ می‌توانند داشته باشند check check
امکان تعیین سطح محرمانگی نمایش پاسخ‌ها برای کاربران و مدیران check check
امکان مشاهده و پرینت نتایج آزمون توسط مدیر check check
یادداشت‌های شخصی
می‌تونید یادداشت‌ها و چک لیست‌های شخصی خودتون رو در یک محیط اختصاصی و کاملا شخصی ثبت و نگه‌داری کنید.
ثبت یادداشت با دسترسی شخصی (نامحدود) check check
امکان درج متن، چک لیست و فایل تصویری در یادداشت check check
امکان تعیین رنگ یادداشت check check
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر یادداشت‌ها) check check
تقویم کاری
کارهای روزانه‌ای که برای انجام دارین رو فقط با یک نگاه ببینید.
نمایش کارتابل وظایف به صورت تقویم کاری check check
اعمال فیلترهای مختلف هنگام استفاده از تقویم کاری check check
نمایش تقویم کاری اختصاصی هر پروژه check check
نمایش روزهای تعطیل check check
پرونده مشتریان
برای مشتریان حقیقی و یا حقوقی شرکت پرونده الکترونیک بسازید و محتواهای لازم رو در اون پرونده قرار بدید.
حداکثر تعداد پرونده مشتری ۲،۰۰۰ عدد ۱۰،۰۰۰ عدد
ایجاد پرونده الکترونیک مشتری check check
تعیین دسترسی افراد به پرونده مشتری check check
نمایش سابقه تغییرات مشخصات پرونده check check
ثبت کلیه وقایع مربوط به مشتری در پرونده check check
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر پرونده‌ها) check check
ثبت وظیفه در پرونده جهت پیگیری امور مشتری check check
ثبت صورتجلسه مربوط به مشتری check check
ثبت گزارش تماس‌های مربوط به مشتری check check
ثبت تصاویر مستندات مربوط به مشتری (چک‌ها، قراردادها و ...) check check
امکان تبدیل گزارش تماس به وظیفه check check
سایر امکانات
به صورت یکپارچه در کل میزکار جستجو کنین و یا تصویر زمینه داشبوردتون رو عوض کنید.
جستجوی یکپارچه check check
امکان انتخاب تصویر پس‌زمینه توسط هر کاربر check check
امکان اتصال ایمیل شخصی خود به حساب کاربری جهت دریافت پیام‌های مهم میزیتو check check
امکان غیرفعال کردن نوتیفیکیشن‌های مرورگر برای زمان محدود توسط کاربران check check
استقرار و پشتیبانی
ما بهتون کمک میکنیم با بهترین روش میزیتو رو مستقر کنین و بهره‌وری شرکتتون رو با استفاده از میزیتو بالا ببرید.
پشتیبانی آنلاین check check
استقرار و آموزش رایگان check check
اپلیکیشن موبایل
با نصب اپلیکیشن میزیتو روی موبایلتون، از تمامی رویدادها به صورت آنلاین باخبر بشید و همه اطلاعات شرکتتون رو همه جا در اختیار داشته باشید.
اپلیکیشن اندروید (دریافت از گوگل پلی) check check
اپلیکیشن iOS (به صورت PWA) check check
امنیت
ما حافظ اطلاعات و داده‌های شرکت شما هستیم و همیشه در تلاشیم تا از آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز جهت افزایش امنیت میزیتو بهره ببریم.
تنظیم ورود/لاگین دو مرحله‌ای جهت امنیت بیشتر کاربران check check
مشاهده سابقه ورود/لاگین کاربر به میزیتو check check
امکان خروج (بستن) سایر نشست‌های کاربر در مرورگرهای دیگر check check
تعیین دسترسی‌های مختلف کاربران توسط مدیر check check
پشتیبان‌گیری روزانه از کلیه اطلاعات check check
پشتیبانی از پروتکل‌های امنیتی SSL check check
گانت چارت
وظایفتون رو در قالب گانت چارت بچینین و مدیریت دقیق‌تری روی پروژه‌ها داشته باشید.
ساختار شکست کار WBS - check
امکان تعریف فازهای مختلف جهت دسته‌بندی بهتر وظایف - check
قابلیت تنظیم زمان شروع و پایان برای هر وظیفه - check
قابلیت ایجاد ارتباط (وابستگی) بین وظایف - check
نمایش میزان پیشرفت وظایف به صورت گرافیکی در گانت - check
امکان بزرگنمایی و کوچکنمایی به صورت: روزانه، ماهانه و فصلی - check
امکان ارائه مجوز به کاربر با دسترسی فقط-مشاهده (Read-Only) به گانت چارت بدون امکان تغییر در گانت چارت - check
گفتگوی پیشرفته
هنگام گفتگو با همکاراتون از امکانات و قابلیت‌های بیشتری استفاده کنید.
قابلیت منشن اعضای گروه هنگام گفتگو - check
اطلاع‌رسانی کلیه منشن‌ها توسط دستیار میزیتو - check
امکان فیلتر محتوای دستیار میزیتو، بر اساس کلیه منشن‌ها - check
امکان تعیین مجوز دسترسی افراد جهت «ایجاد گروه گفتگو» در تنظیمات میزکار - check
مکاتبات پیشرفته (دبیرخانه)
اگه به تعریف شماره دبیرخانه برای نامه‌ها و مکاتبات خارج از شرکتتون نیاز دارین، می‌تونید به راحتی و به صورت خودکار برای نامه‌ها شماره تعریف کنید.
قابلیت ثبت شماره نامه وارده - check
قابلیت ثبت شماره نامه صادره - check
نمایش نامه‌های ثبتی دبیرخانه - check
امکان اتصال نامه‌ها به یک یا چند پرونده مشتری - check
صورتجلسه پیشرفته
شما می‌تونید با استفاده از صورتجلسه پیشرفته امکاناتی نظیر تعریف رئیس جلسه، دبیرجلسه، اعضاء، مدعوین، یادآوری جلسه، پیگیری مصوبات، امضای دیجیتال و ... را جهت مدیریت بهتر جلسات در اختیار داشته باشید.
ثبت صورتجلسه پیشرفته (نامحدود) - check
تعیین رئیس جلسه، دبیر جلسه، اعضاء و مدعوین - check
ارسال پیامک یادآوری جهت شرکت در جلسه به اعضاء - check
ارسال پیامک به اعضای جلسه - check
ثبت شرح و مکان جلسه - check
ثبت مصوبات جلسه - check
حضور و غیاب اعضای جلسه - check
فرآیند امضای صورتجلسه توسط حاضرین در جلسه - check
پیگیری مصوبات جلسه - check
تعریف الگو جهت سهولت در تعریف پارامترهای اصلی صورتجلسات و اعضای جلسه - check
مدیریت پیشرفته وظایف
برای مدیریت حرفه‌ای‌تر وظایف، امکانات بیشتری در اختیارتون گذاشتیم.
امکان انتقال اطلاعات (Import) وظایف از ترلو به میزیتو - check
امکان انتقال اطلاعات (Import) وظایف از فایل Excel به میزیتو - check
امکان انتقال اطلاعات (Import) وظایف از فایل CSV به میزیتو - check
تعریف وظیفه برای چند نفر به صورت همزمان - check
تعریف الگوی وظایف - check
امکان منشن همکارانتان، در هنگام نوشتن گزارش زیر یک وظیفه - check
مدیریت پروژه پیشرفته
با تبدیل پروژه به پروژه پیشرفته،دسترسی‌ها رو بهتر مدیریت کنید و از امکانات و تنظیمات بیشتری بهره ببرید.
تعیین مجوز دسترسی افراد جهت «ایجاد پروژه» در تنظیمات میزکار - check
تعیین مدیر / مدیران پروژه - check
جلوگیری از ایجاد و یا ویرایش وظایف توسط اعضای عادی پروژه - check
جلوگیری از تمدید وظایف توسط اعضای عادی پروژه - check
تعیین مهلت برای انجام کارها - check
تعیین وزن (چگالی) وظیفه - check
تبدیل وظیفه تکمیل شده به وظیفه جاری توسط مدیر - check
امکان کپی یک پروژه به همراه ساختار بورد پروژه و کلیه وظایف آن - check
امکان حذف وظایف از بورد در صورت تأیید مدیر پروژه - check
مانیتورینگ پیشرفته
با استفاده از مانیتورینگ پیشرفته، اطلاعات میز کارتون رو به صورت حرفه‌ای بررسی کنید.
مانیتورینگ پروژه‌ها - check
مانیتورینگ وظایف - check
مانیتورینگ صورتجلسات پیشرفته - check
مانیتورینگ وضعیت عملکرد اعضای میزکار - check
مشاهده سابقه آنلاین کاربران (آزمایشی) - check
مشاهده کارتابل وظایف همکاران - check
قابلیت گزارش‌گیری کل کارهای دارای تأخیر توسط مدیر - check
قابلیت چاپ لیست وظایف بر اساس فیلتر اعمال شده - check
مدیریت مالی
اسناد مالی را به راحتی ثبت و گزارشات دقیقی دریافت کنید.
ثبت سند مالی (نامحدود) - check
تعیین مبلغ، تاریخ و شرح سند - check
امکان افزودن پیوست فایل به اسناد مالی - check
تعیین نوع سند (نقدی، چک، احتمالی و ابطال پرداخت) - check
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر اسناد) - check
نمایش گزارش وضعیت مالی مشتری در پرونده مشتریان - check
مانیتورینگ مالی (نمایش دریافت‌های قطعی، پرداخت‌های قطعی، دریافت‌های احتمالی و پرداخت‌های احتمالی) - check
فیلتر مشاهده بر اساس برچسب‌ها - check
نمایش گزارش عملکرد مالی به صورت سالانه و ماهانه - check
نمایش ریز اسناد مالی به ازای هر ماه - check
مانیتورینگ درآمدهای احتمالی و معوقه - check
نمایش جدول مبالغ مالی ثبت شده - check
نمایش نمودارهای مالی اسناد ثبت شده - check
مدیریت فرصت فروش (سرنخ فروش)
برای مدیریت بهتر فرصت‌های فروش (سرنخ‌ها) تا رسیدن به فروش موفق، می‌تونید از این قابلیت استفاده کنید.
ثبت فرصت فروش و احتمال خرید مشتری (سرنخ فروش) - check
تعیین عنوان، ارزش ریالی، توضیحات - check
تعیین مسؤول پیگیری - check
تعیین میزان احتمال موفقیت فرصت بر اساس ضریب ۰ تا ۱۰۰ - check
تعیین برچسب (جهت دسته‌بندی بهتر فرصت‌ها) - check
پیوست فایل به فرصت فروش - check
مانیتورینگ فروش (بر اساس فروش‌های موفق و فرصت‌های فروش احتمالی) - check
نمایش کلیه فرصت‌های فروش مربوط به هر احتمال - check
تقویم کاری پیشرفته
مدیران می‌توانند برای دیدن کارهای جاری همکاراشون به صورت یکجا از این قابلیت استفاده کنند.
نمایش وظایف فعال کلیه همکاران در تقویم کاری مشترک (توسط مدیر) - check
پرونده مشتریان پیشرفته
اگه برای مشتری‌هاتون پرونده الکترونیک ایجاد کرده باشید، می‌تونید اطلاعات مالی و فروش مشتری رو به صورت خاص در پرونده قرار بدید.
مدیریت درآمدها، هزینه‌ها و اسناد مالی در پرونده مشتریان - check
مدیریت سرنخ‌های فروش مشتری در پرونده مشتریان - check
امکان انتقال اطلاعات (Import) پرونده مشتریان از فایل Excel به میزیتو - check
قابلیت مشاهده نامه‌های متصل شده به پرونده مشتری - check
سایر امکانات پیشرفته
میتونید از سایر امکانات پیشرفته میزیتو مثل دعوت کاربر مهمان (با دسترسی محدود) و یا پیام وضعیت (status) استفاده کنید.
دعوت کاربر مهمان به میزکار - check
امکان تعریف عناوین سِمت‌های سازمانی کاربران مانند: مدیرعامل، مدیراجرایی و ... - check
امکان جابجایی اطلاعات از یک کاربر قدیمی به یک کاربر جدید شامل: وظایف، گروه‌های گفتگو و پرونده مشتریان توسط مالک میزکار - check
تعیین وضعیت (Status) برای کاربر - check
امکان اصلاح دسترسی کاربران به گروه‌های پروژه، پرونده مشتریان و گروه‌های گفتگو توسط مالک میزکار - check
جلسه آنلاین - ویدئو کنفرانس (آزمایشی)
با استفاده از این قابلیت با همکاراتون به صورت تصویری و آنلاین صحبت کنید.
تماس تصویری و برگزاری جلسات آنلاین - check
اشتراک‌گذاری صفحه نمایش - check
۱۵ درصد تخفیف برای مراکز مردم‌نهاد و خیریه

اگر شما یک مرکز مردم‌نهاد یا خیریه هستید،
در تمام پلن‌های ما ۱۵ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد.
این تخفیف، به پاس قدردانی از شما، برای ایجاد جهانی بهتر است.

سوال دارید؟ پاسخش دست ماست!

minimizeبرای هرکدام از طرح‌ها، امکان اتصال به درگاه‌های بانکی عضو شبکه شتاب میسر گردیده و شما به راحتی با انتخاب طرح مورد نظر، آن را خریداری می‌نمایید.
minimizeمیزیتو توسط دیتاسنترهای قدرتمندی پشتیبانی می‌شود و همیشه متعهد به حفاظت از اطلاعات کاربران و نگهداری آن‌هاست. در صورت نیاز شما ‌می‌توانید با تهیه نسخه سروری میزیتو، برای همیشه اطلاعات را بر روی سرور‌های خود نگه دارید.
minimizeامنیت، بالاترین اولویت ما در میزیتو است. ما از فناوری SSL، تأیید اعتبار سرور و رمزنگاری داده استفاده می‌کنیم تا از داده‌های شما در همه دستگاه‌ها (وب و تلفن همراه) محافظت کنیم.
minimizeدر حال حاضر میزیتو بر روی کلاینت وب، اندروید و iOS قابل دسترس است و شما می‌توانید از طریق تمامی سیستم عامل‌ها مانند ویندوز، لینوکس و مک استفاده نمایید.