نوروز ۱۴۰۴ و سال جدید
گفتگو
پروژهها
وظایف
نامهها
میزیتو
میزیتو با ابزارهای پیشرفته
و طراحی کاربرپسند، همراه شماست؛
تا بهرهوری را به اوج برسانید
و روی اهداف خود متمرکز بمانید
مدیریت کسبوکار هرگز تا این حد ساده و کارآمد نبوده است!
سازماندهی و پیگیری دقیق وظایف کاری و تیمی!
تنها در چند دقیقه میتوانید محیط کاربری خود را ایجاد کنید.
رایگان شروع کنیدگفتوگوی تیمی بدون وقفه، برای هماهنگی بهتر!
امکان ارسال پیامهای فوری به همکاران، ایجاد گروههای کاری و تبادل اطلاعات بهصورت لحظهای برای بهبود همکاری تیمی.
قابلیت ارسال انواع فایلها، اسناد و تصاویر در چتها برای به اشتراکگذاری سریع اطلاعات موردنیاز.
امکان ضبط و ارسال پیامهای صوتی برای انتقال سریعتر اطلاعات بدون نیاز به تایپ.
استفاده از قابلیت منشن (@) برای اطلاعرسانی و جلب توجه اعضای تیم به پیامها و موضوعات ضروری.
امکان ایجاد جلسات ویدیویی مستقیم از داخل سیستم، بدون نیاز به نصب نرمافزارهای دیگر، برای هماهنگی بهتر تیمی.
قابلیت طراحی و ارسال نظرسنجی در گفتگوها جهت جمعآوری سریع نظرات اعضای تیم و اتخاذ تصمیمات آگاهانهتر.
امکان ارسال پیامهای فوری به همکاران، ایجاد گروههای کاری و تبادل اطلاعات بهصورت لحظهای برای بهبود همکاری تیمی.
قابلیت ارسال انواع فایلها، اسناد و تصاویر در چتها برای به اشتراکگذاری سریع اطلاعات موردنیاز.
امکان ضبط و ارسال پیامهای صوتی برای انتقال سریعتر اطلاعات بدون نیاز به تایپ.
استفاده از قابلیت منشن (@) برای اطلاعرسانی و جلب توجه اعضای تیم به پیامها و موضوعات ضروری.
امکان ایجاد جلسات ویدیویی مستقیم از داخل سیستم، بدون نیاز به نصب نرمافزارهای دیگر، برای هماهنگی بهتر تیمی.
قابلیت طراحی و ارسال نظرسنجی در گفتگوها جهت جمعآوری سریع نظرات اعضای تیم و اتخاذ تصمیمات آگاهانهتر.
مشاهده نمودارها و گزارشهای دقیق از پروژهها، اعضا و وظایف در یک نگاه!
مشاهده پیشرفت و وضعیت تمامی پروژهها به صورت گرافیکی
پیگیری عملکرد و فعالیتهای اعضای تیم در پروژهها و وظایف
تحلیل وضعیت انجام وظایف و گزارشهای مربوط به آنها
نظارت بر وضعیت تعاملات و اطلاعات مشتریان
بررسی و گزارشدهی از جزئیات جلسات
انتخاب بهترین روش برای مدیریت کارها و پروژهها!
در این حالت، تمامی وظایف به صورت یک لیست خطی و مرتب نمایش داده میشود. شما میتوانید وظایف را بر اساس زمان یادآوری و یا آخرین تغییرات مرتب کنید. این نمایش ساده و کاربرپسند کمک میکند تا وظایف خود را سریعاً مشاهده و پیگیری کنید.
تنها در چند دقیقه میتوانید محیط کاربری خود را ایجاد کنید.
رایگان شروع کنیدکمک به سازماندهی و پیگیری دقیق تعاملات و اطلاعات مشتریان!
ذخیره و مدیریت تمامی اطلاعات مربوط به هر مشتری
نظارت بر وظایف و اقدامات مرتبط با مشتریان
ثبت و مدیریت اسناد مالی مرتبط با هر مشتری
شناسایی، ثبت و پیگیری فرصتهای فروش و تعاملات تجاری با مشتریان
مکاتبات رسمی و ارسال درخواستها بهصورت نامه.
امکان ارسال نامه و درخواستهای رسمی درون سازمانی به افراد در بخشهای مختلف سازمان.
دریافت نامهها و اطلاع از نامههای جدید.
امکان تایید یا پاسخ به نامه توسط دریافتکنندگان.
ایجاد و پیگیری وظایف مرتبط با هر نامه و استفاده از برچسبها برای دستهبندی نامهها.
ثبت شماره نامههای ورودی و خروجی (دبیرخانه یا اندیکاتور) برای نظم و ترتیب بیشتر.
امکان ارجاع نامه دریافتی به فرد یا افراد دیگر برای بررسی و اعلام نظر.
امکان ارسال نامه و درخواستهای رسمی درون سازمانی به افراد در بخشهای مختلف سازمان.
دریافت نامهها و اطلاع از نامههای جدید.
امکان تایید یا پاسخ به نامه توسط دریافتکنندگان.
ایجاد و پیگیری وظایف مرتبط با هر نامه و استفاده از برچسبها برای دستهبندی نامهها.
ثبت شماره نامههای ورودی و خروجی (دبیرخانه یا اندیکاتور) برای نظم و ترتیب بیشتر.
امکان ارجاع نامه دریافتی به فرد یا افراد دیگر برای بررسی و اعلام نظر.
ثبت یادداشتهای شخصی و مدیریت چکلیستهای انجام کار.
افزودن ایموجی به گفتگوها و گزارشهای وظایف برای ایجاد ارتباط بهتر و جذابتر کردن مکالمات.
با استفاده از امکان منشن افراد، میتوان آنها را از گفتگوها و وظایف مختلف آگاه ساخت.
ایجاد وظایف تکرارشونده برای کارهایی که به طور منظم باید انجام شوند؛ مانند گزارشهای روزانه یا هفتگی.
تخصیص اولویت یا وزن به وظیفه برای تعیین میزان اهمیت یا سختی آن، برای ارزیابی بهتر و تخصیص کارآمد منابع.
ایجاد صورتجلسه دیجیتال با امکان دعوت افراد بیرون از سازمان، ثبت مصوبات جلسه، و امضای اعضای حاضر.