وبینار میزیتو

نوروز ۱۴۰۴ و سال جدید

افزایش بهره‌وری تیم

با

گفتگو

پروژه‌ها

وظایف

نامه‌ها

میزیتو

میزیتو با ابزارهای پیشرفته
و طراحی کاربرپسند، همراه شماست؛

تا بهره‌وری را به اوج برسانید
و روی اهداف خود متمرکز بمانید

رایگان شروع کنید

نرم‌افزاری برای مدیریت همه امور کسب‌وکار

مدیریت کسب‌وکار هرگز تا این حد ساده و کارآمد نبوده است!

گفتگوی آنلاین

مدیریت وظایف و پروژه‌ها

فرصت‌های فروش و اسناد مالی

نامه‌نگاری و مکاتبات

گزارش‌گیری

مدیریت مشتریان

مدیریت آسان وظایف

سازمان‌دهی و پیگیری دقیق وظایف کاری و تیمی!

تعیین فرد انجام‌دهنده و مهلت انجام

جزئیات

امکان تعیین فرد یا افراد انجام‌دهنده‌ی وظیفه و مشخص کردن مهلت انجام برای آن

برچسب گذاری وظایف

برچسب

برچسب گذاری دقیق برای وظایف و جستجو در برچسب‌ها

درج گزارشات و منشن افراد

گزارش

امکان افزودن توضیحات و درج گزارش و منشن افراد مختلف

افزودن فایل و سند به وظیفه

پیوست

قابلیت اضافه کردن فایل‌ها، تصاویر و اسناد به وظیفه

تمامی امکانات میزیتو به صورت رایگان در دسترس شماست!

تنها در چند دقیقه می‌توانید محیط کاربری خود را ایجاد کنید.

رایگان شروع کنید

گفتگو و جلسه آنلاین

گفت‌وگوی تیمی بدون وقفه، برای هماهنگی بهتر!

چت شخصی و گروهی برای ارتباط سریع تیمی

امکان ارسال پیام‌های فوری به همکاران، ایجاد گروه‌های کاری و تبادل اطلاعات به‌صورت لحظه‌ای برای بهبود همکاری تیمی.

ارسال فایل و مستندات در گفتگوها

قابلیت ارسال انواع فایل‌ها، اسناد و تصاویر در چت‌ها برای به اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات موردنیاز.

ارسال پیام صوتی (وُیس) برای ارتباط راحت‌تر

امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی برای انتقال سریع‌تر اطلاعات بدون نیاز به تایپ.

امکان منشن کردن افراد برای توجه به پیام‌های مهم

استفاده از قابلیت منشن (@) برای اطلاع‌رسانی و جلب توجه اعضای تیم به پیام‌ها و موضوعات ضروری.

برگزاری جلسه آنلاین بدون نیاز به نرم‌افزارهای جانبی

امکان ایجاد جلسات ویدیویی مستقیم از داخل سیستم، بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای دیگر، برای هماهنگی بهتر تیمی.

ایجاد و مدیریت نظرسنجی برای تصمیم‌گیری سریع‌تر

قابلیت طراحی و ارسال نظرسنجی در گفتگوها جهت جمع‌آوری سریع نظرات اعضای تیم و اتخاذ تصمیمات آگاهانه‌تر.

چت شخصی و گروهی برای ارتباط سریع تیمی

امکان ارسال پیام‌های فوری به همکاران، ایجاد گروه‌های کاری و تبادل اطلاعات به‌صورت لحظه‌ای برای بهبود همکاری تیمی.

ارسال فایل و مستندات در گفتگوها

قابلیت ارسال انواع فایل‌ها، اسناد و تصاویر در چت‌ها برای به اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات موردنیاز.

ارسال پیام صوتی (وُیس) برای ارتباط راحت‌تر

امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی برای انتقال سریع‌تر اطلاعات بدون نیاز به تایپ.

امکان منشن کردن افراد برای توجه به پیام‌های مهم

استفاده از قابلیت منشن (@) برای اطلاع‌رسانی و جلب توجه اعضای تیم به پیام‌ها و موضوعات ضروری.

برگزاری جلسه آنلاین بدون نیاز به نرم‌افزارهای جانبی

امکان ایجاد جلسات ویدیویی مستقیم از داخل سیستم، بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای دیگر، برای هماهنگی بهتر تیمی.

ایجاد و مدیریت نظرسنجی برای تصمیم‌گیری سریع‌تر

قابلیت طراحی و ارسال نظرسنجی در گفتگوها جهت جمع‌آوری سریع نظرات اعضای تیم و اتخاذ تصمیمات آگاهانه‌تر.

نظارت هوشمند بر عملکرد تیم

مشاهده نمودارها و گزارش‌های دقیق از پروژه‌ها، اعضا و وظایف در یک نگاه!

مانیتورینگ پروژه‌ها
مانیتورینگ اعضا
مانیتورینگ وظایف
مانیتورینگ پرونده مشتریان
مانیتورینگ پرونده مشتریان
  • مانیتورینگ
    پروژه‌ها

  • مانیتورینگ
    اعضا

  • مانیتورینگ
    وظایف

  • مانیتورینگ
    پرونده مشتریان

  • مانیتورینگ
    صورتجلسات

مشاهده پیشرفت و وضعیت تمامی پروژه‌ها به صورت گرافیکی

پیگیری عملکرد و فعالیت‌های اعضای تیم در پروژه‌ها و وظایف

تحلیل وضعیت انجام وظایف و گزارش‌های مربوط به آن‌ها

نظارت بر وضعیت تعاملات و اطلاعات مشتریان

بررسی و گزارش‌دهی از جزئیات جلسات

مانیتورینگ پروژه‌ها

مشاهده پیشرفت و وضعیت تمامی پروژه‌ها به صورت گرافیکی
مانیتورینگ پروژه‌ها

مانیتورینگ اعضا

پیگیری عملکرد و فعالیت‌های اعضای تیم در پروژه‌ها و وظایف
مانیتورینگ اعضا

مانیتورینگ وظایف

تحلیل وضعیت انجام وظایف و گزارش‌های مربوط به آن‌ها
مانیتورینگ وظایف

مانیتورینگ پرونده مشتریان

نظارت بر وضعیت تعاملات و اطلاعات مشتریان
مانیتورینگ پرونده مشتریان

مانیتورینگ صورتجلسات

بررسی و گزارش‌دهی از جزئیات جلسات
مانیتورینگ صورتجلسات

حالت‌های متنوع نمایش وظایف

انتخاب بهترین روش برای مدیریت کارها و پروژه‌ها!

لیست وظایف

در این حالت، تمامی وظایف به صورت یک لیست خطی و مرتب نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید وظایف را بر اساس زمان یادآوری و یا آخرین تغییرات مرتب کنید. این نمایش ساده و کاربرپسند کمک می‌کند تا وظایف خود را سریعاً مشاهده و پیگیری کنید.

تمامی امکانات میزیتو به صورت رایگان در دسترس شماست!

تنها در چند دقیقه می‌توانید محیط کاربری خود را ایجاد کنید.

رایگان شروع کنید

ابزار مدیریت مشتریان

کمک به سازمان‌دهی و پیگیری دقیق تعاملات و اطلاعات مشتریان!

پرونده مشتری

ذخیره و مدیریت تمامی اطلاعات مربوط به هر مشتری

پیگیری وظایف مشتری

نظارت بر وظایف و اقدامات مرتبط با مشتریان

ثبت اسناد مالی

ثبت و مدیریت اسناد مالی مرتبط با هر مشتری

فرصت فروش

شناسایی، ثبت و پیگیری فرصت‌های فروش و تعاملات تجاری با مشتریان

اتوماسیون و ارتباط درون سازمانی

مکاتبات رسمی و ارسال درخواست‌ها به‌صورت نامه.

ارسال نامه

امکان ارسال نامه‌ و درخواست‌های رسمی درون سازمانی به افراد در بخش‌های مختلف سازمان.

دریافت نامه

دریافت نامه‌ها و اطلاع از نامه‌های جدید.

پاراف نامه

امکان تایید یا پاسخ به نامه توسط دریافت‌کنندگان.

ایجاد وظیفه و برچسب

ایجاد و پیگیری وظایف مرتبط با هر نامه و استفاده از برچسب‌ها برای دسته‌بندی نامه‌ها.

ثبت شماره نامه

ثبت شماره‌ نامه‌های ورودی و خروجی (دبیرخانه یا اندیکاتور) برای نظم و ترتیب بیشتر.

ارجاع نامه

امکان ارجاع نامه دریافتی به فرد یا افراد دیگر برای بررسی و اعلام نظر.

ارسال نامه

امکان ارسال نامه‌ و درخواست‌های رسمی درون سازمانی به افراد در بخش‌های مختلف سازمان.

دریافت نامه

دریافت نامه‌ها و اطلاع از نامه‌های جدید.

پاراف نامه

امکان تایید یا پاسخ به نامه توسط دریافت‌کنندگان.

ایجاد وظیفه و برچسب

ایجاد و پیگیری وظایف مرتبط با هر نامه و استفاده از برچسب‌ها برای دسته‌بندی نامه‌ها.

ثبت شماره نامه

ثبت شماره‌ نامه‌های ورودی و خروجی (دبیرخانه یا اندیکاتور) برای نظم و ترتیب بیشتر.

ارجاع نامه

امکان ارجاع نامه دریافتی به فرد یا افراد دیگر برای بررسی و اعلام نظر.

یادداشت و نوت‌برداری

ثبت یادداشت‌های شخصی و مدیریت چک‌لیست‌های انجام کار.

امکانات بیشتر

افزودن ایموجی به گفتگوها و گزارش‌های وظایف برای ایجاد ارتباط بهتر و جذاب‌تر کردن مکالمات.

با استفاده از امکان منشن افراد، می‌توان آن‌ها را از گفتگوها و وظایف مختلف آگاه ساخت.

ایجاد وظایف تکرارشونده برای کارهایی که به طور منظم باید انجام شوند؛ مانند گزارش‌های روزانه یا هفتگی.

تخصیص اولویت یا وزن به وظیفه برای تعیین میزان اهمیت یا سختی آن، برای ارزیابی بهتر و تخصیص کارآمد منابع.

ایجاد صورتجلسه دیجیتال با امکان دعوت افراد بیرون از سازمان، ثبت مصوبات جلسه، و امضای اعضای حاضر.