وبینار میزیتو

سه‌شنبه ۱ آبان

مدیریت پروژه‌های عمرانی با میزیتو

مدیریت پروژه‌های عمرانی و ساختمانی؛ با میزیتو!

هوشمندانه بسازید، به موقع تحویل دهید!

برند‌های معتبر صنعت ساختمان، به ما اعتماد کرده‌اند

میزیتو؛ مورد اعتماد بیش از ۱۸۲,۳۰۰ سازمان، شرکت و استارت‌آپ

گروه ساختمانی آرمان
گروه ساختمانی آوگون
گروه ساختمانی آرین
گروه ساختمانی لحظه
گروه ساختمانی کاکتوس
شرکت بین‌المللی و توسعه سرمایه‌گذاری ساختمان انتخاب

چرا یک شرکت عمرانی و ساختمانی
به نرم‌افزار نیاز دارد؟

منابع انسانی، عامل موفقیت یا شکست پروژه‌های ساختمانی؟

منابع انسانی شمشیر دو لبه پروژه‌های عمرانی هستند و در عین حال که می‌توانند بزرگترین دلیل موفقیت یک پروژه عمرانی باشند، می‌توانند دلیل شکست آن نیز باشند.

نرم‌افزار مدیریت پروژه ساختمانی باید امکان تبادل اطلاعات بی‌نقص و به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای را برای تمامی افراد دخیل در پروژه فراهم کند تا هماهنگی و یکپارچگی در فرآیند ساخت‌وساز تضمین شود.

وظیفه مدیر پروژه، فراتر از برنامه‌ریزی است!

مدیر پروژه باید برنامه‌ریزی کند، اما وقتی نوبت به اجرا می‌رسد، باید مسئولیت رعایت مهلت‌ها را به تیم واگذار کند.

بهترین راه برای ایجاد احساس مسئولیت در افراد این است که به آن‌ها نشان دهیم که وظیفه‌شان چقدر در کار دیگران تاثیر‌گذار است و موفقیت آن‌ها تاثیر بسزایی در موفقیت کل پروژه دارد.

همه آنچه هست را، یکجا ببینید!

مدیران نیاز دارند چند قدم جلوتر از دیگران در کسب‌وکار حرکت کنند. تنها یک نرم‌افزار مدیریت پروژه مناسب می‌تواند این دید درست را به مدیران تقدیم کند.

مدیران با استفاده از بخش‌های گزارش‌گیری، نمایش آمار، مانیتورینگ و امکاناتی مانند گانت چارت در نرم‌افزار مدیریت پروژه ساختمانی، امکان مشاهده وضعیت تمام وظایف و پروژه‌های خود را در اختیار خواهند داشت.

کارآمد باشید،
نه پرمشغله!

با امکانات میزیتو، پیشرفت سازمان خود را تضمین کنید!

زمان‌بندی پروژه

ردیابی پروژه

مدیریت اسناد

ثبت هزینه‌ها و مدیریت مشتریان

چرا یک شرکت عمرانی و ساختمانی
به نرم‌افزار نیاز دارد؟

انگیزه‌ای فراتر از پرداخت حقوق در پروژه!

انگیزه افراد فقط به پول محدود نمی‌شود؛ در واقع، ایجاد حس ارزشمند بودن و مهم بودن وظایفشان، نقش کلیدی در افزایش انگیزه و تعهد افراد دارد.

استفاده از نمودارهای پروژه و سیستم مدیریت وظایف، شفافیت کاملی را در روند پروژه ایجاد می‌کند تا هر فرد به طور واضح از وظایف خود و وظایف همکارانش مطلع ‌شود. این شفافیت، حس مسئولیت‌پذیری و رضایت شغلی را در افراد افزایش می‌دهد.

«مدیریت زمان = مدیریت هزینه»

مدیریت هزینه‌ها، یکی دیگر از ستون‌های اصلی در هر پروژه ساختمانی است. همچنین مدیریت زمان بسیار مهم است و برنامه‌ریزی برای آن مهم‌تر!

به زبان ساده، زمان معادل پول است و این مسئله در پروژه‌های ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. مدیریت زمان نقشی حیاتی در مدیریت هزینه‌ها و موفقیت پروژه ایفا می‌کند و برنامه‌ریزی دقیق برای آن، کلید دستیابی به این امر است.

رضایت مشتریان ناراضی!

در یک پروژه عمرانی، مشتریان راضی چرخ کسب‌وکار را می‌چرخانند. احساس رضایت در مشتری زمانی که بداند درخواست‌های او به موقع و دقیق بررسی و پیگیری می‌شود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد، به صورت محسوسی افزایش خواهد یافت.

برای شنیدن صدای مشتریان و پیگیری دقیق درخواست‌های آنان از امکانات پرونده مشتریان میزیتو استفاده کنید تا بهترین نتایج در افزایش رضایت مشتری را به ارمغان آورد.

"شرکت ما برای انجام فعالیت‌های خود از ترلو استفاده می‌کرد، اما این پلتفرم ضعف‌های بسیاری داشت که بخشی از آن به عدم تطبیق ساختارهای ترلو با ساختار اداری ایران برمی‌گشت؛ اما خوشبختانه در میزیتو این مشکلات به طور کامل رفع شده‌اند."

مسعود نوری | مدیر داخلی گروه ساختمانی ایرابن

"میزیتو، برنامه بسیار مفیدی است؛ ساده، جامع، همیشه در دسترس و از همه مهم‌تر، دارای پشتیبانی عالی. فقط نیازه بهش پایبند باشی، بهش دیتا بدی و ازش دیتا بگیری."

توفیق عباسی | مدیرعامل گروه ساختمانی لنا طرح لوتوس

"استفاده از میزیتو به عنوان یک سامانه مدیریت و هماهنگی پروژه‌ها بر مبنای مفهوم Agile (چابک) و با توجه به محدودیت‌های ابزارهای مشابه خارجی همچون ترلو و بومی نبودن اون‌ها، در پیشرفت هر چه بیشتر پروژه‌های تیم ما کمک بسیار بزرگی کرده است."

سعید خلیلی | مدیرعامل گروه ساختمانی بنایار مهراز ایرانیان

مطالب و ویدیوهای بیش‌تر